Înregistrare cont persoană juridică la Primăria Măgeşti

Persoană juridică

După completarea datelor și trimiterea solicitării, veți primi un mail de confirmare.

Termenul de soluționare a cererii este de maxim 30 de zile.

În cazul în care nu găsiţi emailul de confirmare în inbox, vă rugăm să verificaţi şi în spam sau promoţii.

Dacă doriți mai multe informații despre cum se face înregistrarea unui cont nou de persoană juridică, puteți vizualiza un tutorial video aici.

Date persoană juridică
Date entitate
Sediu social
Modalitate de aprobare
Pentru acest tip de aprobare este obligatoriu ca CUI și adresa de email să fie identice cu cele folosite pentru activarea contului pe ghiseul.ro
Veți fi contactat(ă) de către un operator al unității administrativ teritoriale în vederea validării contului dumneavoastră
Date reprezentant

Dacă nu dețineți cont de persoană fizică pe platformă vi se va crea automat unul. În această secțiune veți opta pentru modalitatea de aprobare a contului de persoană fizică și veți seta adresa de email cu care vă veți autentifica în aplicație.

Administrare

Pentru acest tip de aprobare este obligatoriu ca CNP și adresa de email să fie identice cu cele folosite pentru activarea contului pe ghiseul.ro
Veți fi contactat(ă) de către un operator al unității administrativ teritoriale în vederea validării contului dumneavoastră
Documente justificative
Alege fișier...

Vă rugăm să semnați electronic acest document. Deoarece ați optat pentru identificarea prin document electronic, validarea contului se va face în baza semnăturii electronice aplicată pe acest document.

Alege fișier...

Vă rugăm să semnați electronic acest document. Deoarece ați optat pentru identificarea prin document electronic, validarea contului se va face în baza semnăturii electronice aplicată pe acest document.

Documentele din care să rezulte calitatea de reprezentant legal/reprezentant desemnat/împuternicit (împuternicire sau act constitutiv): (max 10Mb/document)*
(Atașați cel puțin un document din care să rezulte calitatea de reprezentant)
Alege fișier...
Alege fișier...
Alege fișier...
Alege fișier...
Alege fișier...
Alege fișier...
Alege fișier...

În acest caz nu este nevoie să fiți aprobat de un funcționar din cadrul primăriei

Modulele la care aveți acces sunt următoarele: Sesizări, Monitorul Oficial, ANAF, Calendar Fiscal, Conturi IBAN, Evenimente, Plăți fără autentificare

Dacă doriți să beneficiați de toate modulele pe care aplicația le pune la dispoziție vă rugăm să bifați:

Formular înregistrare pentru reprezentant

Primăria necesită de asemenea completarea unui formular de înregistrare pentru reprezentant. Accesați următorul link pentru a descărca formularul de înregistrare, completați-l, după care atașați-l înapoi aici :

Link descarcăre formular:

Alege fișier...